۱۳۹۰ خرداد ۲۸, شنبه

علک





۷ نظر:

  1. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  2. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  3. و متاسفانه من تا این لحظه دقت نکرده بودم که صاحب این پرتره کیه... چهره هنوز هم شاده ولی پرتره برام خیلی غم انگیز شد...باید کامنت های قبلی رو حذف کنم و ببخشید.  

    پاسخحذف
  4. این پرتره و پست قبل ... اینجا چرا اینطوری شده ؟...

    پاسخحذف
  5. اینکه گفتم چرا اینطوری شده واسه اینه که من یه ذره این دو تا پست رو درست متوجه نمیشم (غم ، فکر، عمق...?!)نمیدونم از درست در جریان نبودنه به هرحال گیج شدم ! ...گفتم که بد برداشت نکنید

    پاسخحذف
  6. من واقعا متاسفم ...راستش حدس زدم اما از اونجایی که حدسم ناخوشایند بود گفتم نگم بهتره شاید که این گمان غلط باشه...حق دارید که اینقدر گرفته باشید،میشه یه سوال بپرسم اینکه امکان داره که به خاطر انتخابات مجلس آزادشون کنن درسته ؟گرچه میدونم دوام نداره و البته منظورم به این زودیا نیست ...

    پاسخحذف
  7. سه چهار سال پیش یه دوستی توی سایت ستون کاغذی داشتم ، اسمش علک بود.وبلاگش. اول فکر کردم این همون علک خودمونه ولی اون خیلی پیشونیش جاده آسفالتش زیادتر بود...

    پاسخحذف