۱۳۹۰ بهمن ۱۷, دوشنبه

دوشنبه های اعتراض - نامزد های ما - بهزاد نبوی


جمهوری اسلامی را دیگر نمی توان شناخت. کسی نمی پرسد چرا و از چه راهی جمهوری اسلامی به جایی رسید که حلقه ی خودی ها چنین تنگ شد که بهزاد نبوی در آن جای نمی گرفت. نمی پرسند که چرا انقلابی های 57 به ضد انقلابهای 88 تبدیل شده اند. بهزاد نبوی 70 ساله را به بهانه ی نظامی که خود به خاطرش سیانور جویده در زندان انداخته اند. پیرمرد را از ترس اینکه مبادا  حرفی بزند که بر دل جوانهای میهن مایملکشان خوش بیاید محبوس کرده اند بی آنکه بدانند حرف بهزاد نبوی چیست، چرا خریدار دارد!

"به اعتقاد ما برای ايران اسلامی در جهان امروز حفظ استقلال، تماميت ارضی، منافع و امنيت ملی تنها درسايه افزايش مشروعيت نظام در داخل و تنش زدايی، عادی‌سازی روابط با دولت‌های جهان، اجتناب از سياست‌های ماجراجويانه و بحران‌آفرين درخارج ميسر است. ما براين باوريم که کاهش حمايت و مشروعيت مردمی نظام در داخل و طرح شعارهای تند و توخالی و دشمن تراشی درخارج، در عمل نافی استقلال ملی در جهان تک قطبی کنونی است و بايد از اتخاذ چنين سياست‌هايی اکيدآً خودداری کرد. ما برای حفظ آزادی و حقوق ملت، مصرح درقانون اساسی، به ياری خدا همچنان با کسانی که قصد حاکميت استبداد با پوشش دين را دارند، مقابله خواهيم کرد".

ملت هوشيار و شرافتمند

"نمايندگی شما بالاترين افتخاريست که در طول زندگی نصيبم شده است و شانه خالی کردن از آنرا ناسپاسی درحق شما مردم آزاده و فهيم می‌دانم. ولی آنجا که در مقام نمايندگی نتوان حقوق ملت را استيفا کرد،‌لاجرم با استعفا بايد تضييع حقوق آنان را فرياد زد و من اين استعفا را ولو در فرصت اندکی که به پايان دوره ششم مانده، اقدامی ضروری، گامی درراه اعتراض به تضييع حقوق شما و عمل به عهدی که با شما بسته‌ام، می‌دانم. از شما مردم شريف و موکلين محترم به خاطر قصورهايی که از سر ناآگاهی و يا ناتوانی، در ايفای وظايف نمايندگی آنان داشته‌ام، پوزش می‌طلبم".

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر