۱۳۸۹ خرداد ۶, پنجشنبه

پل استر

آدم رو همه چی بگیره الا جو ... تا نمی کشیدم آروم نمی شدم .




۱۶ نظر:

  1. masle hamishe aaliiiiiiiiiiii

    پاسخحذف
  2. من نقاشی رو در حد همون مربعی بلدم که روش یه مثلث میزاشتیم اسمش میشد خونه!
    البته در آینده ای نه چندادن دور به سراغش میرم قطعا!
    شاگرد نمیخواین؟ الببته از نوع بی استعدادش! :دی

    پاسخحذف
  3. سلااام
    آفرین . چشم های آستر مهم ترین وجه چهره شه که از پسش بر اومدی . فقط یه هوا لباسش ایرانیه :)
    میشه یه پرتره از بکت بکشی :)

    پاسخحذف
  4. چرا نیستی؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  5. قشنگ شده، چشماش دقیقن چشمای خودشه.

    خوشحالم که جوگیر شدی!

    پاسخحذف
  6. یادش بخیر اون روزا....
    قشنگه.

    پاسخحذف
  7. به ناشناس : مرسی ..... شمال بودم
    به نیکو : همه جور شاگرد قبول می کنیم البته پول پیش می گیریم .
    به زکریا : جان داداش لباسش همون بود . یه نمایشنامه ازش معرفی کن تا جو بگیرتم ..
    به جونو : کاش هر وقت جو میگرفتم اینجوری می گرفتم .
    به امیر : امیر یادته ... چه حالی می کردیم .

    پاسخحذف
  8. منم شنیدم یه چیزایی درمورد اسی سبز
    ولی آدم نمیدونه باور کنه یا نه!!
    :|

    پاسخحذف
  9. ولی شک بهش ضرر نداره . البته کلا سیگارهای نعنایی مشکوکن . اسی نعنایی و مارلبرو سبز و همه انواع مور رو میگن عقیم میکنه ... خدا عالمه..

    پاسخحذف
  10. تا باشه از این جوگیری ها، آقای هنرمند!

    پاسخحذف
  11. خيلی خوبه... من خيلی فوتوژنيکم!! ميشه منم پرتره بشم!؟

    پاسخحذف
  12. 1-بابت لينك ممنون
    2-مي دوني من ديوونه و عاشق پل استرم
    3-كارت خوب شده!چشماشو خوب در آوردي...

    پاسخحذف
  13. تنها دلیل پرتره شدن من که خیلی هم باحاش حال میکنم! اینه که ابروهام شبیه مارتین اسککورسیزی یه!!
    البته دلیلی که تو حاضر بشی پرتره رو بکشی...فیلم المر گنتری یه.. میدم بهت... به وقت تهران گردی!!!
    و البته یه دلیل دیگه هم هست... رفقای خوبیم دیگه!>!!>
    راستی به پست ویژه برای تهران گردی دارم بزودی آپش میکنم...

    پاسخحذف
  14. بسیار زیبا! خیلی هم خوب!

    پاسخحذف